السبت، 11 سبتمبر 2010

مسلسل عايزة أتجوز

يخرب بيت عوجان هند صبري

صحيح ما جمع الا لما وفق

فعلا عرفت تتقمص غادة عبعاااال

هناك 7 تعليقات:

Ghada Abdel Aal يقول...

لأ فعلا..مؤدب و محترم

Mohammed Salaheldeen يقول...

ههههههههههههههههههه
نشنت يا فالح
لا على فكرة بجد حتى لو غادة مكانتش معدية من هنا كنت حقولك
ده المسلسل الوحيد اللي كنت بتابعه وانا حابه اوي
والصراحة وجود هند صبري كان جامد جدا ..
على الرغم ان المسلسل لاقي انتقادات علشان العقد والكلاكيع اللي عند المتأخرين في الجواز
بس فعلا المسلسل جامد جدا جدا وغادة عبد العال بجد قوية اوي ودمها خفيف جدا
..

الحصان الأسود يقول...

غدة عبعال

خليكي تسمعي حاجة غير شوية الطبل و الزمر اللي بتسمعيه كل يوم من المهللاتية اللي ملموين حواليكي

خشي ابحثي عالجوجل و شوفي الناس بتقول اية على كتاباتك من الهيافة و الاسفاف و الابتذال و اصطناع الكوميديا

و كل واحد يقول رأية, انا حر انتقد اللي مايعجبنيش في مدونتي و طالما لم اخرج على حدود الأدب يبقى حريتي لم تتعد حرية الأخرين يبقى انا مؤدب ومحترم سواء شئتي ام ابيتي و ليس لكوني انتقد ماتكتبين

الحصان الأسود يقول...

Ms3a_miso

هههههههه نشنت و نشانك رشق

ههههههه لولا اختلاف الأذواق "لبارت" السلع

ماهو السلع و الكتابات دي زي البنات برضة فيها اذواق و فيها اللي بتبور و تعنس

نورتني

THOUGHTS خواطر يقول...

بصراحة أنا أتفق مع الحصان الأسود في نقطة أن المسلسل كان من السذاجة و المبالغة ما جعلني فعلا لا أتابعه خاصة و قد كنت قد قرأت الكتاب و الذي لا شك في أنه يشير إلي موهبة لا شك فيها لكن المسلسل الملئ بالمبالغة من كافة أبطال المسلسل و الإستخفاف بعقل المشاهد "و كأننا أمام مسرحية مدرسية غير متقنة" لم يصل بالمشاهد و لو إلي 10% من مضمون الكتاب و الذي أري أنه عيب جسيم في المسلسل لا يدعو للتهنئة و إنما إلي تمني التوفيق في الأعمال القادمة. هذا رأيي و رزقي علي الله.

الحصان الأسود يقول...

عدى النهار

شكرا لصراحتك و انك مش من شلة "الله الله يا سي محمد" للأسف المطبلاتية و الهللاتية بقوا سمة شعب يعشق البكش و النفاق

غير معرف يقول...

fada7teena ya 3anes ya watya