الخميس، 26 أبريل 2007

إلى كل المدونين

هناك 23 تعليقًا:

Simply Eva يقول...

hahahahaha--i LOVE it! i also have no life ;-)))

Unknown يقول...

SURE. YESSSSSSS

bastokka طهقانة يقول...

لا مش من سنة
من 8 سنين
و مش عايزة اطلع
انا مبسوطة كده
انا مرتاحة كده
اوروفوار

الحصان الأسود يقول...

Eva

hahaha all blogers has no life except the internet life, so glad to see you here again, my pleasure

Regards,
___________________________________

محمد بدري

اهلا بيك منور يا بدري, اشوفك بقى السنة الجاية لو نويت تخرج اوف لاين و تشوف حياة برة الانترنت

تحياتي
___________________________________

bastokka

الحال من بعضة, انا كمان اون لاين من 7 سنين تقريباً ومش باينلي حياة برة الانترنت

وعليكم الاوروفوار ورحمه الله

AHMED SAMIR يقول...

انت محسسني ياعم ان احنا بنشتغل في الفاعل
دة التدوين دة نفسه حياة
حد ياخد اجازة من الحياة؟
تحياتي ليك

gohayna يقول...

بيني وبينك

انا كسبت ناس ومعرفه ناس محترمه جدا من وراء التدوين والحياه علي الكمبيوتر

وبجد مش مستعده اني اضحي بيهم ابدا

يعني مش عايزه اطلع بره الانترنت

لانه هو نفسه حياه تانيه خالص

gohayna يقول...

بيني وبينك

انا كسبت ناس ومعرفه ناس محترمه جدا من وراء التدوين والحياه علي الكمبيوتر

وبجد مش مستعده اني اضحي بيهم ابدا

يعني مش عايزه اطلع بره الانترنت

لانه هو نفسه حياه تانيه خالص

هوندا يقول...

الانترنت ده عيشة حاجة كده جميلة فى حياة كل بنى ادم ربنا ميحرمناش منه ونستفيد
منه

إمضاء:سيارتك من اجنس العربيات الى ورا محطة الرغى :))

علا من غزة يقول...



مرحبا

اكتر من مرة اقرأ لك تعليقات في اماكن تانية ,, واليوم بس اسعفني الحظ اني ازور مدونتك هالمرة


بجد مسج عبقرية
ههههههههههه

يعني من شوية كنت بقرأ بعض بوستاتك السابقة وبضحك وبكلم نفسي وبتفاعل مع الكلام الي مكتوب ,, لقيت اختي مرت من جنبي ,, بصت لي وهزت راسها وقالتلي ,, ربنا يشفيكي يارب

هههههههههه

تفتكر الحالة وصلت معايا لحالة التراللاللي

:p

عجبني تعليق الاستاز
a.samir


على كل حال فرصة سعيدة واسمحلي بزيارتك دايما

تحياتي


الدرويش المرووش يقول...

يا ساتر

صحيح

شر البليه ما يضحك

Just Me يقول...

لا .. كده حلو اوى

الحصان الأسود يقول...

a.samir
لا يابو حميد مش موضوع فاعل ولا حاجة بس احنا للأسف اصبحنا مدمنين انترنت وبقينان نقعد عالكمبيوتر ساعات طويلة كل يوم ودة مش كويس لانة يبعث عالخمول والكسل
و طبعا مؤكد ان الدنيا فيها حاجات كتير تستحق الواحد يعيشها و مايضيعش حياتة قدام شاشة الكمبيوتر

وانا لما شفت الرسالة ضحكت جدا و حبيت اشرككم معايا

تحياتي
___________________________________

gohayna

انا كمان يا جيجي كسب معرفة ناس كتير قوي من النت و مش مستعد اخسرهم

بس دة لا يمنع ان الواحد يكون لو حياة خارج الكمبيوتر و نعيش حياتنا و نبعد عن الخمول و الكسل
والحياة تستحق ان نحياها و ان نستمتع بكل لحظة فيهاو نتمتع بها

تحياتي
___________________________________

Honda

شيء جميل جدا ان الواحد يلاقي عربيتة بتعلق عندة في المدونة

مع اني سايبك مركونة تحت قدام الباب

:)

فعلا الانترنتي عيشة جميلة جدا....... بس فية في الحياة حاجات تانية تستحق ان نحياها و نعيشها ونتمتع بيها غير القعدة قدام الشبكة العنكبوتية

تحياتي يا سيارتي العزيزة.... ياريت تسخنى و تشغلى التكييف شوية انا نازل كمان ساعه كدة

:)
___________________________________

علا من غزة

اهلا بيكي و سعيد جداً بزيارتك يا علا

و يسعدني اني اشوف واتشرف بتعليقاتك
في مدونتي دايماً

ماتزعليش يمكن اختك كمان فترة تدمن الشبكة العنكبوتية هي كمان و تبقي تضحكي عليها انتي كمان

اصل الكيف بيذل

:)

تحياتي
___________________________________

الدرويش المرووش

و فين هيه البلية يا هم درويش بس

نورتنا

تحياتي
___________________________________

Just me

طيب يا ستي

ربنا يديم الانترنت علينا نعمه

نورتيني

تحياتي

Simply Eva يقول...

JBH---I wish you did more in English---but I still like your blog--whatever I can understand--haha!

Ma 3lina يقول...

I've been online for 5 years now , still i huv a life :p

B يقول...

Hello

Thanks so much for visiting my blog

when I saw that option for yes or no I almost answered not realizing it was part of your post LOL

and I am not a real blonde either

Have a great day.

أسوور يقول...

لسة ما كملتش سنة بس بحب التدوين ولسة ما زهقتش منه
عندى ليك أخبار حلوة على فكرة
تحياتى

أمــانــى يقول...

السلام عليكم
ايه الحكاية هى الهزيمة مأثرة على حضرتك ولا ايه
:D
على فكرة العالم الافتراضى بحس بنفسى فيه لما الواقع بيزيد من همومى بالجأ اليه وخصوصا المدونات والمجموعات البريدة حوار افكار دون معرفة اشخاص وبدون نفاق ولا خداع وعلى فكرة كمان بقت شئ اساسى لايمكن الاسستغناء عنه
تحياتى

zordeak يقول...

remind me next year


انا مبسوط كده

انا فرحان كده


عاااااااااااااااا

أنا فهمت قصدك اوى

انا بحاول على فكرة ان حياتى فى التدوين متطغيش على حياتى العادية

بحاول كمان افصل بينهم

لحد دلوقتى التدوين بالنسبة لى مش هروب من حياتى ولجوئى لحياة تانية افتراضية
وده اللى مطمنى


سيبك انت يا عم

غمض عينك وفكر فى حاجة تانية وهتلاقى الحكاية زى شكة الدبوس

ولا هتحس بيها

:D

عالمى ازرق يقول...

تعرف مع ان عالم النت ممتع وكم المعرفه والمعلومات اللى فيه كبير الا انه لازم تلاقيه بعد فتره بيسرقك من حياتك التانيه
بيأثر على علاقات تانيه هوايات تانيه نسبه خروجك .. حاجات كتير
بس بعد فتره بياخد الشكل الطبيعى وبيفقد زهوه الجديد .. بياخد حجمه وسط بقيه الاجزاء الاخرى بحياتك
بس حلوه الرساله
حسستنى ان الجهاز بيراقبنى وبيحسبلى فترات دخولى
حتى ده طلع عميل

Rania Lelah يقول...

النت بيسرق الحياه
انا اما بقعد على الكمبيوتر و ادخل نت
بنسى الدنيا كلها و دى حاجة مش مستحبه
غير انى بعشق حياه التدوين و السرش و الحاجت دى
بس بردة بحاول ابعد شوية
تحياتى لك

Esmeralda يقول...

انا مبسوط كده انا مرتاح كده
خلينى كده

حواء يقول...

انا صحيح لا اعتيبر نفسى من عالم المدونات لكن فى اصحاب ليا بحب ازورهم وبصراحة ده بياخدنى لعالم تانى احب اعيش فيه شوية عشان انسى العالم الاولانى يمكن بعد شوية محدش عارف بكرة فيه ايه ؟؟؟؟؟؟؟

Abdelrahman Ellithy يقول...

انت مدعو للكتابة في مدونة كل العرب
مشروع الجريدة العربية الموحدة
تكمن فكرة هذه المدونة لجمع اكبر قدر من المدونين العرب واقدرهم وافصلهم لكي يكتبو في مكان واحد
ذلك للحصول في النهاية على مدونة اشبه بالجريدة العربية تناقش القضا ياالعربية وخلافات العرب حيث ان كل الطوائف والبلاد مدعوة للكتابة
وقد تكون نقطة انطلاق للتفاهم والنقاش حول القضايا العربية المختلفة وتقابل وجهات النظر

للمشاركة ارسل ايميلك (بريدك الالكتروني) في تعليق على هذا المقال وسوف تتلقى دعوة للكتابة في هذه المدونة

مزايا الكتابة هنا :
للكاتب :
1- عدد اكبر من القراء
2- تحسين نتايج البخث لعناوين المقالات
3- انت كاتب وفي نفس الوقت قارئ تقرأ ما يكتبه كبار المدونين العرب
4- شهرة اكبر ودائما اقول ان في الاتحاد قوة وهذا هو اتحاد المدونين العرب

للقارئ :
1- القراء للمدونين الكبار تحت صفحة واحدة
2- تجميع المدونات وجعلها مث ل جريدة الكترونية
3- سهولة الوصول للمقالات المرادة

شروط الكتابة (لن يتم التعديل لو مسح اي مقال ):
1- عدم الاساءة للاديان السماوية
2- عدم نشر مقال من اجل ربح المال او التنفع المادي ولكن الشروحات مقبولة ومرحب بها
3- عدم كتابة كلام خارج او الفاظ اباحية
4- الكتابة باللغة العربية

الفكرة تتلخص في ان كل مدون له حق الكتابة فقط بارسال ايميله في تعليق على هذه المدونة
اذا كانت لك مدونتك الخاصة فلا مانع من نسخ مقالاتك الهامة والتي تراها ترقى كي تكون في الجريدة العربية الالكترونية او مدونة كل العرب

وانا شخصيا ساكتب في مواضيع مختلفة وساهتم بتحقيق افضل نتائج للبحث والحصول على اكبر قدر من الزوار حتى تصل مقالاتك لاكبر عدد من القراء
كما ان تجمع المدونين سيجيئ بقراء اكثر وهكذا

اذا كنت مدونا كبيرا فانت مدعو بشدة وان كنت صغيرا فابدا معنا

فهيا ننطلق لوحدة المدونين العرب

برجاء ارسل لنا بريدك الالكتروني كي تستطيع الكتابة في هذه المدونة
ادعو الله ان تكون هذه المدونة ملفتة لنظر القراء ومحط انظار الراي العام العربي


والله ولي التوفيق

كل المدونين العرب ... شارك في الجريدة العربية