الأربعاء، 25 أبريل 2007

الأهلي صفر / برشلونه 4 بركاتك يا شرارة


نفسي حد يقولة و يعرفة انة نحس ووشة فقري وان أي ماتش يحضرة لازم نتغلب فية و النحس يركبنا و كأننا بنلاعب عفاريت غير مرئية بتضيع الفرص و تصد الكور

فقرك و نحسك لطش حال البلد كلها فقرت الناس و بوظت الماتشات

ابقى اتفرج في بيتكم عالأية أر تي و بلاش تفقر البلد معاك بوشك النحس
انا من اول ماشفت طلتك البهية في الاستاد عرفت اننا حانتبعتر و نتغلب هزيمة منكرة و الحمد لله اللي جت على قد أربعه
بنحسك كان ممكن يبقوا 12

هناك 23 تعليقًا:

Iman يقول...

هههههههههههههه
والله نفس الشعور اللى جالى
انت عارف انا كنت بتفرج على الماتش فى مكان مفتوح وفيه ناس كتيييير
الناس اول ما التلفيزيون جاب صوره المخفى وهو قاعد فى المنصه
لا تتخيل مدى التفافه والشتيمه على البنى ادم دا والدنيا بقت سودا
كان لازم نحسر يا معلم
بوز الاحص دا ناحس البلد حتى الكوره اتنحست من وشه

ساعة عصارى يقول...

نفس اللى حصل معايا ورب الكعبه أول ما شوفته قلت ربنا يستر علينا وما يفضحناش بره

ساعه الغروب يقول...

مش عارفه اقلك ايه بجد غير انك وحشتنا جدا جدا جدا جدا جدا



و ارجوك مش تغيب كدا تانى

على فكره انا اللى اخرنى بس انى كنت يعنى مش مظبطه نفسيا لافتره اللى فاتت
ومش كنت بزور اى بلوجات خالص


بس الحمد لله انا احسن دلوقت

وارجوك مش تغيب كدا

وحمدا لله على السلامه

:)

عبدالله يقول...

احنا بقي هنا واخدنا حجه علشان الفضيحه دي
:))
بس بجد كل الناس حتي الي مش مصرين اول ما شافوه بيقولوا مستحيل تكسبوا خلاص

يالا بقي بس مش عارف الكام الف الي حضروا دول مش هجموا عليه خلصونا منه ليه
:)
مش مشكله كنا ضحينا بالف واحد ولا حاجه بس يالا فرصه تانيه بقي


تحياتي

محمد عبد الغفار يقول...

مازلنا نعتمد على الغيبيات فى تبرير المور حتى لو لم يكن لها موضع

انما لها موضع هنا

Reema يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


هو انا بصراحة ماليش في موضوع الكورة تماما بس يوم الماتش لاقيت حد معايا في الشغل الله يصبحه بالخير :))نازل عليه ضحك وتريقة وعمال يقول فضيحتنا هاتكون بجلاجل

قال لي اصله دايما وشه حلو علينا الله يكرمه :))

أمــانــى يقول...

هههههههههههه
لالالالالالالالا بقى حرام عليك لانكم اصلا كنتوا مغلوبين مغلوبين
لان الراجل حضر نهائى بطولة الامم الافريقية وكسبنا ده حقيقة بقى
بس العيب فيكم وبمعنى اصح مصر كلها عليها السلامة يعنى مش فالحيين فى اى حاجة
وسلامى لكل الاهلاوية

Rania Lelah يقول...

يعنى خلاص جبتهوها فيه
و متقلش ليه احنا الى كنا بنلعب وحش
و فعلا كنا بنلعب وحش و محدش ينكر
و متقلش اكتر ربنا مش رايد نكسب
عادى يعنى
كبر دماغك

Shiko يقول...

تصدق هى دى برضو الجمله اللى قلتها بعد ما منينا بالهزيمه الساحقه

معلومه انا ماليش فى الكورة لكن طالما مصر بتلعب يبقى الوطنيه هتنقح عليه ولازم اشجع

Ma 3lina يقول...

ههههههه انا زملكاوية و صراحة كنت فرحانة فيكم

سيبك من عمو حسحس انتم هتتلككوا و لا ايه

انتم عرفتم تلعبوا كنتم عاملين زى الارانب يا عينى دا حتى صعبتم على بتوع برشلونة فمحبوش يوريكم اللعب اللى على اصله خافو عليكم

لو كانوا لعبه بكامل قوتهم كان زمانكم 15/0

يالا مبرووك المئوية الفضيحة

Unknown يقول...

والله أول ماشفته قلت هو جاي يعمل ايه هنا, كده بقي ربنا يستر شكلنا هنتغلب, وكل مايجي فينا جون أقول هو مش قاعد فوق بيتفرج لازم نتغلب.
لأ ده في اللي بيسأل هو ليه مالبسش ني شيرت الأهلي, ده والله كان الأهلي اتنحس بقيت عمره وقفلو النادي وسرحو العيبه.

الحصان الأسود يقول...

iman, ساعة عصاري, ساعه الغروب,عبد الله, محمد عبدالغفار, ريما, أماني, رانيا, شيكو, ماعلينا, إسراء

شكرا لمشاركتكم حتى لو كانت معارضتكم ونورتوا المندونة اللي دايما منورة بيكم

بس تعليق أخير عالاخت الزملكاوية و هي عارفة نفسها

طول عمركم يا زملكاوية بتثبتوا انكم عره عالكورة و عالوطن يعني انا كأهلاوي صميم كنت مثلا باتفرج عالماتش الاسبوع اللي فات بتاعكم مع الفيصلي الأردني و بالطبع وحيث اني مصري صميم فاباشجع فريق بلدي سواء بيرتدي فانلة حمرا ولا بيضا ولا حتى سودا و برغم ان الفيصلي فريق درجة تالتة و قطع الزمالك رايح جاي و خللى الفرقة منة بقرشين لكن دة لا يقارن ببرشلونة اللي هو المصنف رقم احد اوروبياً على مستوى الفرق وليس المنتخبات

و مع ذلك اللي بيفهم كورة كان واضح لة جدا ان برشلونة كان مش بعيد في المستوى عن الاهلي اللي لازمة النحس وسوء الحظ و هرتلة غريبة

وبرشلونة كان بالطبع كفريق كبير ولة اسم وسمعتة لا يلعب بمبدأ الضيافة وخلافة لانة ماهواش فريق استعراضي و اسمة و سمعتة لا تسمح بانة يتهاون فيها بل بالعكس يهمة في الاساس انة يهزم فريق قوي عالمي كالاهلي سبق انة هزم ريال مدريد و فرق عالمية اخرى و بذلك برشلونة بطريقة غير مباشرة بيدي قلم للفرق اللي اتهزمت من الاهلي واهه برشلونة بيهزمة تحت لعنة الفراعنة اللي هبطت علية في ستاد القاهرة بحضور الفرعون الأكبر
و برشلونة لو كان يقدر يكسب بالخمستاشر مكانش يتواني ولو لثانية بل بالعكس كان واضح انة بيضيع وقت بعد ما هدف يبقى دة معناة اية ؟ معناه ان الاهلي ضعيف ولا انة قوي وبرشلونة بيقفل عالمكسب بتاعه؟

و برضة واضح كويس مستوى اللعب لبرشلونة وللأهلي و دة بالطبع بيختلف عن لعب الكورة الشراب في ميت عقبة و بيختلف عن الفرق اللي بتتغلب بالستة اهداف

و كل مئوية وانت طيب يا أهلي يا كايدهم حتى لو اتغلبت من برشلونة او الواق واق

AHMED SAMIR يقول...

لا ياخوانا حرام عليكم
الراجل حضر قبل كدة ماتشات لمصر وللاهلي وكسبنا
لازم الواحد يقول اللي ليه واللي عليه
تحياتي ليك

gohayna يقول...

والله مصر كلها بتفكر زي بعض
والله اول ما شفته قولت دي مش هتعدي بالساهل ابدا ابدا

وحفيده
طالع لابوه
وشه حلو علي الشعب المصري
بس بيني وبينك جت مصلحه علشان انا مش مع الاهلي

يلا اهي دنيا

تحياتي

šσяšαяαα يقول...

ايه المشاركات الوجدانيه دى
انا كمان كتبت بوست وبالصور
ماهو الحدث دا مايعديش بالساهل
ابقى تعالى شوف تعليقى على الخيبه:)

Van Gogh يقول...

منه له
جاى..رايح
منه له

Simply Eva يقول...

sorry Ahly lost---i watched the game!

reri يقول...

ههههههههههههههههههههه
والله فعلا هو اللي نحس الماتش... أنا قلت كده في كل المواضيع اللي علقت فيها وكانت بتتكلم عن الماتش.. وشه هو ووش حفيده

سلااااااااااااااام

هوندا يقول...

لا معلش ده قصر ديل طب ماحنا كسبنا فى كاس الامم الافريقية:)) وكان هناك

sara يقول...

loooooooooooooooooooooool

الا هو انت قصدك مين يعني بالكلام دا ...اصلك مش موضح
:P :P

غير معرف يقول...

احنا هنلاذقها بقى في الراجل.. ده قصر ديل

عاشقة الوطن يقول...

هو كويس اصلا ان الاهلى عدى من الموضوع على خير
ومامتش فيها
مع ان انا شايفة ان ل4 /1 هو الموت نفسه

وبعدين خليه يحضر
اصلي زملكاوية


مع تحيات واحدة زملكاوية

طهقان يقول...

ان
كمان
دا نفس
رأيي
في



مانويل جوزيه

يتفرج على الماتش في الايه ار تي
احسن